Buzzar Pepsodent White Now Gold

Nu var det länge sedan jag bloggade.  Det var också väldigt länge sedan jag buzzade något från Buzzador.  Nu har jag blivit utvald att buzza Pepsodent White Now Gold.  I ungefär två veckor har vi här hemma använt tandkrämen.  Jag gillar den.  Den har en god smak och känns fräsch! Den har en förbättrad formula med blue gel som är starkare än Pepsodents föregångare white now.  Skummet blir blått när man borstar tänderna, jag hajjade till lite första gången jag använde det, men nu tänker jag inte på det längre.  Jag upplever att mina tänder möjligtvis blivit någon nyans vitare.
image

One thought on “Buzzar Pepsodent White Now Gold

  1. Jag tror kanske det kan hjälpa dom som har lite problem, men för mig som redan har rätt vita tänder så har jag inte märkt någon större skillnad. Än. Jag har använt den i drygt en vecka. 🙂

Kommentera

